SUKA SUKI

Sepanjang 20 tahun merantau di bumi kenyalang ini banyak liku2 kehidupan yg trpaksa saya harungi....sehingga kini alhamdulillah kesusahan sewaktu mula2 di negeri ini telah banyak mengajarku erti kehidupan sebenar..tambahan lg dengan ketiadaan kedua ibubapaku lg....mereka pergi meninggalkan kami sewaktu kami baru di sini...tp ku trpaksa pasrah kuatkan semangat demi famliyku trcinta ini...suami & anak2 la jantung dan nadi saya selama ini tanpa mereka memang saya akan lemah...

Tapi hari ini saya bersyukur di atas usaha saya & suami alhamdulillah bisnes saya bertambah maju dimurahkan rezeki selalu...suami la yang banyak membantu saya selama ini..tanpa usaha kita takkan berjaya.ingatlah wahai anakku;
JIKA KITA SUSAH ORANG AKAN PANDANG KITA SEBELAH MATA SAHAJA
TAPI JIKA KITA SENANG DARI JAUH LAGI ORANG DAH NAMPAK KITA

YA ALLAH SEMOGA HIDUPKU SENTIASA DIRAHMATI OLEHMU SELALU...
KU HANYA INSAN KERDIL
YANG SENTIASA LAKUKAN SALAH & SILAP
TANPA DIKETAHUI
KAU KUATKAN HATI AGAR KU SENTIASA TABAH HADAPI HARI2 YANG MENDATANG
SEMOGA KU BEROLEH KEJAYAAN SEPERTI ORANG LAIN INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment